HANDO DOB

 

Hangtuning.......avagy cseréljünk Dobot, de occccon:)

Aki ismer, tudhatja, hogy soha nem voltam sportdob párti, mert számomra a hanghatás nem ér meg 80..100...vagy akár több kőkemény magyar ezer forintost.

De eljött a nap, mikor Dzsoki feldobta, hogy lecserélte a dobját, mert szerinte nagyon halk a gyári dob (megjegyzem jogosan, hiszen van egy megengedett zajszint.)....Én azt halllotam, de nem tetszet alig lett hangosabb.

Ezt követően Erik is lecserélte ugyan arra a "márkára"....... és ekkor derült ki az is, hogy Dzsokinak bent volt a hangtompító....de Erikét a tompító nélkül hallottam meg..........


APÁÁÁÁM:)


Számomra egy frenetikus szexuális élménnyel ért fel:)


És hogy miért váltottam Én is?

Mert ennyi pénzt már nekem is megér.....


És hogy mennyi az annyi?

Dzsokinak és Eriknek 35.000ft volt, nekem mivel Én extra igénnyel (méretben) álltam elő így több anyag kellett így lett 38.000ft az Én csővem .


Egy kis beazonosítás:




És a hangja???
https://photos.app.goo.gl/cN8VU5S7J6MVVtdT6


Tompítóval és nélküle
https://photos.app.goo.gl/nyGefuiJ9WSDS2TS8


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

BLUE féle láncolajzó

Kipuffogó konzerválása házilag

OCC helyet BHC, vagyis Blue Home Choppers